Jak si vybrat správného partnera pro fulfillment?

Přemýšlíte o externím skladu pro e-shop nebo podnikání, ale nevíte, jak ho vybrat? Dnes nehraje roli, kde se skladové a logistické centrum nachází, ale kvalita jeho služeb. 

Fulfillmentové centrum (dále jen fulfillment) vám má přinést úsporu času i nákladů, abyste se vy mohli věnovat růstu a klientské spokojenosti. Klientská spokojenost však koresponduje také s kvalitou skladování a zabalení. Kvalitní fulfillment vám proto poskytne silného partnera nejen v oblasti logistiky a skladování. 

Připravili jsme pro vás 5 tipů na co si při výběru logistických a skladovacích služeb dát pozor: 

  1. Cena – poplatek za poplatek neplatí jen u bankovních institucí. Doporučujeme najít fulfillment, který vám poskytne přesný ceník, ve kterém se snadno zorientujete. Některá logistická centra nabízejí paušální poplatek za sklad, jiné cenu skladování v denní, týdenní nebo měsíční bázi. Nabídka cen fulfillmentu vám nenabízí jednoduché porovnání, vždy je zapotřebí si ceník přepočítat do stejného měřítka.
  2. Tým fulfillmentu – fulfillmentové centrum má být vaším partnerem, komunikace s ním by tedy měla být od samotného začátku příjemná a upřímná. Přeci jen budete s fulfillmentovým centrem komunikovat denně, řešit příjemné i nepříjemné záležitosti. Fulfillment by měla být služba na dlouhodobou spolupráci.
  3. Flexibilita skladu – fulfillment by měl být připraven se tvarovat dle vašich požadavků. Jeho procesy by měly být nastaveny tak, aby se vašim individuálním požadavkům přizpůsobil, ale stále zachoval svou kvalitu na stejné úrovni.
  4. Mějte sklad pod kontrolou – určitě chcete vědět kolik kusů máte momentálně skladem. Chcete mít přehled o vrácených zásilkách, naskladnění, vychystaných objednávkách nebo trasování již odeslaných objednávek. Ptejte se na systém, ve kterém fulfillment pracuje a co nabízí za přidanou hodnotu vám.
  5. Přenos objednávek – automatizace přenosu objednávek je již samozřejmostí, ale co takové objednávky k marketingovým účelům, které jsou mimo eshop. Jakým způsobem je na to vybraný fulfillment připravený?

Nezávazná poptávka

Pojďme si to spolu zkusit, nezávazně! Ještě než se do toho ale dáme, potřebujeme o vašem e-commerce něco vědět.