Expandujte do zahraničí s Retailys

Je obecně známo, že ecommerce je na vzestupu a obchodník bez e-shopu jakoby nebyl. Časem ale každý obchod dosáhne bodu, kdy vyčerpal potenciál domácího trhu, který mu už neumožňuje růst. Pak je potřeba rozšířit své podnikání za hranice své domoviny, nebo se poohlédnout po dalších možnostech prodeje.

Tyto možnosti nabízí společnost Retailys, která vyvinula tzv. ecommerce omnichannel řešení. V klasických eshopových řešeních můžete většinou vlastnit jen jeden e-shop pro jednu zemi. Omnichanel řešení, které můžeme přeložit jako ,,více kanálů” vám umožní spravovat v jedné administraci prakticky neomezené množství různých prodejních kanálů. České a především zahraniční eshopy, srovnávače a globální tržiště jako je např. Amazon nebo eBay. Právě obsluha všech prodejních kanálů z jednoho systému je klíčová pro rychlou a snadnou expanzi. S Retailys se nemusíte přihlašovat do několikero administrací zvlášť a pod jednou střechou naleznete:

  • Jednotnou správu objednávek ze všech svých prodejních kanálů.
  • Automatickou synchronizaci skladů. ( v případě nedostupnosti produktu se  automaticky stáhne ze všech kanálů.)
  • Integrovaný pokladní systém. (Díky této funkci zamezíte nesrovnalostem mezi skladem veškerých online prodejních kanálů i kamenné prodejny. Je zde i možnost generování faktur a propracovaný systém DPH.)
  • Napojení různých doplňků a jejich integrace přímo do vaší administrace. (Díky rozsáhlému API můžete využít některý z analytických, marketingových či jiných nástrojů z nabídky Retailys, či si nechat některou napojit tzv. on demand.)

Poradí vám

V Retailys si obchodník prakticky na jedno kliknutí dokáže vytvořit nový zahraniční e-shop, který je navíc plně lokalizovaný. Retailys se nestará jen o tvorbu e-shopů, ale působí také jako odborník na zahraniční trhy, a poradí vám, jak nejlépe ve zemích uspět a kde bude expanze nejúspěšnější.

Po založení mezinárodních e-shopů je dalším logickým krokem, nabídnout své produkty na místních marketplaces, neboli online tržištích a srovnávačích (Amazon, eBay, Idealo). Expanze na marketplaces je díky nesporným výhodám známých značek stále více v trendu. Zejména proto, že se jedná o ideální prostředí, kde můžete jednoduchým způsobem oslovit miliony potencionálních zákazníků.

Retailys patří mezi tzv. cloudové SaaS systémy a nabízí několik cenových modelů. Cena se skládá ze dvou hlavních částí. Cena za implementaci je individuální dle velikosti a potřeb klienta. Druhá část se odvíjí od počtu prodejních kanálů, nahraných produktů a integrací třetích stran. I přes základní tarify si vždy zakládáme na individuálním přístupu. Rádi vám pohomohou a poradí s čímkoliv co bude v jejich silách. Neváhejte se na Retailys obrátit.

Gabriela Doležalová
Gabriela se stará o marketing a prezentaci značky. Jako ryba ve vodě se pohybuje na sociálních sítích a tmelí kolektiv v kanceláři.  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nezávazná poptávka

Pojďme si to spolu zkusit, nezávazně! Ještě než se do toho ale dáme, potřebujeme o vašem e-commerce něco vědět.